nutizie

A causa di e so proprietà uniche, a gomma xanthana hè stata largamente usata in più di una decina di campi cum'è l'alimentariu, u petroleum, a medicina, l'industria chimica di ogni ghjornu, etc. U so altu gradu di cummercializazione è una larga gamma di applicazioni facenu ogni altru polisaccaridu microbicu in u polvera.
1. Alimentazione: assai alimenti sò aghjuntu cù xanthan gum cum'è stabilizzante, emulsionante, agenti di sospensione, addensante è agenti auxiliari di trasfurmazioni.
Gum Xanthan pò cuntrullà a reologia, a struttura, u sapori è l'aspettu di i prudutti, è a so pseudoplasticità pò assicurà un bonu gustu, per quessa hè largamente utilizatu in insalata, pane, latticini, surgelati, bevande, cundimenti, brews, pasticceria, pasticci. zuppa è cibo in scatola.
Nta l'ultimi anni, a ghjente in i paesi più sviluppati spessu preoccupa chì u valore caloricu in l'alimentu hè troppu altu per fà grassu.Gum Xanthan, perchè ùn pò esse direttamente degradatu da u corpu umanu, dispels sta preoccupazione.
Inoltre, secondu un rapportu giapponese di u 1985, trà undici additivi alimentari testati, a gomma di xanthan era l'agentu anticanceru più efficace.
2. Industria chimica di ogni ghjornu: Gum Xanthan cuntene un gran numaru di gruppi idrofili in i so molécules, chì hè una bona sustanza attiva di a superficia, è hà l'effettu di anti-ossidazione è impedisce l'anziane di a pelle.Dunque, quasi a maiò parte di i cosmetichi high-end piglianu a gomma Xanthan cum'è u so cumpunente funziunale principale.
Inoltre, a gomma di xanthan pò ancu esse usata cum'è a sustanza di pasta di denti per addensà è forma, è riduce l'usura di a superficia dentale.
3. Aspetti medicale: xanthan gum hè un cumpunente funziunali in u materiale internaziunale microcapsule calda, è ghjoca un rolu impurtante in u cuntrollu di droga lentu liberazione;
A causa di a so forte hydrophilicity è a ritenzione d'acqua, ci sò parechje applicazioni specifiche in operazioni medichi, cum'è a furmazione di film d'acqua densu, per evità l'infezzione di a pelle;
Per allevà a sete di u paci dopu a radioterapia.
Inoltre, Li Xin è Xu Lei anu scrittu chì a gomma di xanthan stessu hà un effettu di rinfurzà significativu nantu à l'immunità umorale in i topi.
4, applicazioni industriali è agriculi: in l'industria di pitroliu, per via di a so pseudoplasticità forte, a bassa cuncintrazione di xanthan gum (0,5%) suluzione acquosa pò mantene a viscosità di u fluidu di perforazione è cuntrullà e so proprietà reologicu, cusì in a rotazione à alta velocità di a viscosità di pocu hè assai chjuca, risparmià u putere;
L'alta viscosità hè mantenuta in u foru relativamente stazionariu per prevene u colapsu di u muru.
È per via di a so eccellente resistenza à u sali è a resistenza à u calore, hè largamente utilizatu in l'oceanu, a zona alta di sali è altri ambienti speciali di perforazione, è pò esse usatu cum'è agente di spustamentu di ricuperazione di l'oliu, riduce l'area di l'oliu mortu, migliurà a tarifa di ricuperazione di l'oliu.


Tempu di Postu: Mar-05-2021