nutizie

Shijiazhuang Taixu Biology Technology Co., Ltds'impegna à u sviluppu è a ricerca di Oil Drilling Additives in Cina per parechji anni.

Dapoi u stabilimentu di a nostra cumpagnia, simu impegnati à migliurà a qualità di i nostri prudutti, ottimisendu u prucessu di produzzione, riducendu i costi è furnisce u prezzu più favurevule.

Offriamu servizii eccellenti, observà i cuntratti, mantene e prumesse, attribuisce impurtanza à u sviluppu di novi commodities è guarantisci a qualità di i prudutti.

fabbrica

Prudutti di qualità

Una gamma completa è vasta di prudutti di qualità, à specificazioni di alta qualità.Avemu da esse rispunsevuli di a qualità di i prudutti per ottene una cooperazione più longa.

Imballaggio

Una vasta gamma di tippi di consegna da sacchetti in PP, sacchetti kraft, sacchetti jumbo, tamburi, cartoni, IBC, ecc. Tutti i nostri imballaggi usati rispondenu à a legislazione attuale è à i nostri clienti sempre cambianti.

Gestione di a supply chain

U nostru sistema di gestione di a supply chain ci permette di offre à i clienti un serviziu di consegna di prima classe, "just in time" cuntrollu di magazzini è riduzzione di i costi di i livelli di stock è u spaziu di almacenamentu in i so locali.

Distribuzione

Avemu parechji clienti regularmente in tuttu u mondu. Avemu da esse rispunsevuli di a qualità di i prudutti per ottene una cooperazione più longa.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019