nutizie

11

PAC hà e funzioni di aderenza, addensante, rinfurzà, emulsionante, retenzioni d'acqua è sospensjoni, etc. Hè utilizatu com'è agente addensante in l'industria alimentaria, cum'è trasportatore di droga in l'industria di medicina, cum'è un agentu ligatu è anti-resetting in l'industria alimentaria. l'industria chimica di ogni ghjornu.

Adupratu in l'industria di stampa è tintura cum'è agente di dimensionamentu è colloide protettivu di pasta di stampa.

Pò esse usatu cum'è un cumpunente di u fluidu di frattura di a produzzione di petroliu in l'industria petrochimica.

In l'industria farmaceutica, pò esse usata cum'è stabilizzatore di iniezione, legante di tableta è agenti di filmazione.

A FAO è l'OMS anu appruvatu l'usu di PAC puri in l'alimenti, chì hè statu appruvatu dopu à rigurosu studii è e teste biologichi è tossicologichi, cù u standard internaziunale di ingesta sicura (ADI) di 25mg / (kg · d), o circa 1.5 g / d. per persona.

In i detergenti, u PAC pò esse usatu cum'è un agentu di redeposition anti-fouling, in particulare per i tessuti di fibra sintetica idrofobica, l'effettu di redeposition anti-fouling hè megliu cà a fibra carboxymethyl.

PAC pò ièssiri usatu pi prutezzione di i pozzi di oliu cum'è stabilizzatore di fangu è agenti di ritenzione d'acqua in a perforazione di oliu.A dosa di ogni pozzu hè 2.3t per pozzi bassi è 5.6t per pozzi profondi.

Adupratu in l'industria tessili cum'è agente di dimensionamentu, addensante di pasta di stampa è tintura, stampa tessili è finitura rigida.

Adupratu cum'è un agentu di dimensionamentu per migliurà a solubilità è a viscosità.

U PAC pò esse usatu cum'è agente anti-sedimentazione, emulsionante, dispersante, agenti di leveling, adesivu, pò fà a parte solida di a pittura uniformemente distribuita in u solvente, perchè a pittura ùn hè micca stratificata per un bellu pezzu, ma ancu un gran numaru. di l'applicazioni in a pittura.

U PAC hè più efficau di u gluconate di sodiu in l'eliminazione di ioni di calcium quandu s'utilice com'è floculante.Quandu s'utilice cum'è scambiu di cationi, a so capacità di scambiu pò ghjunghje à 1,6 ml/g.

PAC hè adupratu cum'è un agentu di dimensionamentu di carta in l'industria di a fabbricazione di carta, chì pò migliurà a forza secca è umida, a resistenza à l'oliu, l'assorbimentu di tinta è a resistenza à l'acqua di a carta.

U PAC hè utilizatu com'è hydrosol in cusmetichi è cum'è agente addensante in pasta dentale, è a so dosa hè di circa 5%.

U PAC pò ancu esse usatu cum'è floculante, agenti chelanti, emulsionanti, agenti addensanti, agenti di ritenzione d'acqua, agenti di dimensionamentu, materiale filmatu, etc.


Tempu di post: 10-May-2020