nutizie

1

U sviluppu di i campi di petroliu è di gasu hè un prughjettu cumplessu è cumplessu cumpostu di esplorazione, perforazione, funziunamentu sotterraneo, ricuperazione di petroliu, raccolta è trasportu. Grandi quantità di chimichi sò necessarii in ogni operazione.

Cum'è un materiale ausiliariu impurtante per l'esplorazione geologica, l'additivi di perforazione sò stati studiati è usati per parechji anni in casa è in l'esteru, è sò stati sviluppati centinaie di prudutti cunnessi.

U fluidu di perforazione hè ancu cunnisciutu cum'è fangu di perforazione. A so funzione hè di rompe u core, di trasportà i cuttings, di lubricate u bit di rinfrescante, di equilibrà a pressione di furmazione è di prutege u pozzu. , È l'agenti di trattamentu hè a chjave per assicurà l'optimizazione di u fangu. L'agenti di trattamentu di u fluidu di perforazione è di u cumpletu cuntenenu circa a mità di i chimichi petroliferi.

Additivu di cimentu di cimentu

  1. Fagente di perdita di fluidu

I materiali chì ponu riduce a perdita di filtrazione di u slurry di cimentu sò chjamati cullettivamente cum'è agenti di riduzzione di perdita d'acqua di u slurry di cimentu.Attualmente, l'agenti di riduzzione di a perdita d'acqua cumunimenti utilizati include poliacrilamide, carboxymethyl cellulosa è composti d'acidu organicu.

  1. Riduttore di trascinamentu (diluente, dispersante, riduttore d'acqua, regulatore di turbulenza)

U turbulent pumping of grout pò spessu dà risultati satisfacenti.Reducers Drag pò cuntrullà u flussu di grout è causanu flussu turbulent à bassu pump rates.Sulfomethyl tannini, tanin lye è sulfomethyl lignite hannu boni effetti riduzzione drag in una certa gamma di cuntenutu.

  1. Regulatore di u tempu di ispessimentu

A causa di a prufundità differente di cementazione, u slurry di cimentu hè necessariu di avè un tempu di addensamentu adattatu per risponde à i requisiti di u funziunamentu sicuru.

I regulatori di u tempu di addensamentu includenu spine coagulanti è ritardanti. Un coagulante hè un additivu chì pò fà chì u cimentu solidificà rapidamente, u cloru di calcium comunmente utilizatu, u cloru di sodium.Clorur d'ammonium, etc.I retailers sò additivi chì ponu allargà u tempu di solidificazione o ingrossu di slurry di cimentu.I ritardanti cumunimenti usati include lignosulfonates è i so derivati, sali di l'acidu idrossicarboxilici (cum'è l'acidu tartaric citricu) è i so derivati.

  1. Regulatore di gravità specifica

Sicondu e diverse cundizioni di pressione di furmazione, a diversa densità di slurry di cimentu hè necessariu.L'additivi chì ponu cambià a densità di slurry di cimentu sò chjamati regulatori di gravità specifichi, cumpresi l'agenti di illuminazione è l'agenti di ponderazione. L'agenti di ponderazione sò bentonite (cunnisciutu ancu com'è rimozione di terra), asfaltu duru, etc. Agente di ponderazione hà barite, hematite, sabbia, sal eccetera.

 


Tempu di post: 22-May-2020