nutizie

I prublemi ambientali cum'è a contaminazione è u cambiamentu climaticu affettanu tutte e persone in u mondu.Ancu s'è e decisioni glubale sò prese per riduce sti prublemi, i suluzioni ùn sò micca efficaci. Perchè e suluzione sò inefficace ? Cumu ponu esse risolti sti prublemi ?
A nostra mamma terra pienghje per via di e duie minacce maiò, a contaminazione è u cambiamentu climaticu. Malgradu chì parechje cunferenze glubale sò tenute per truvà una soluzione permanente, un rimediu promettente hè ancu da esse messu in azzione. u bisognu di circà un pianu efficaci è l'altirnativa chì puderanu finisce à sti prublemi sempre crescente in un futuru vicinu.
Ci hè parechje ragioni per sustene l'inefficacità di e suluzioni furnite.Prima, più a suluzione hè pragmatica, più serà implementata è parechje decisioni chì sò pigliate finu à avà per cumbatte i cambiamenti climatichi sò menu pragmatiche.Pigliate per esempiu, mette l'usu di i veiculi privati ​​tende à esse qualcosa chì pò esse solu in biancu è neru. In secunna, e misure pigliate finu à quì parenu esse efficace solu à longu andà.In u risultatu, soffremu sempre e cunsequenze di a cattiva qualità di l'aria, u riscaldamentu glubale è u clima imprevisible.Infine, se solu e regule infurzate sò strette, ci hè una pussibilità per esse implementata.I figuri di l'autorità sò generalmente menu attenti à l'effetti à longu andà di sti preoccupazioni glubale nantu à a generazione futura.Mitigazione !Hè ciò chì u mondu hà bisognu. I capi di u mondu piglianu decisioni per luttà contra a contaminazione è u cambiamentu climaticu è assai di sti decisioni restanu in i ghjurnali è ùn vedenu mai a luce di u ghjornu.L'idee deve esse implementate micca discutitu.A mancanza di implementazione è u budgetu sò dui mutivi principali chì avemu sempre a contaminazione è a temperatura di a Terra aumentata.
Tuttavia, ci sò pussibulità di fà sta pianeta pulita è abitabile di novu.Per quessa, a spartera di veiculi trà i passageri di a listessa destinazione o un trasportu publicu affidabile puderia esse introduttu.Inoltre, invece di fucalizza nantu à l'azzioni à longu andà cum'è a riduzione di a deforestazione fatta per scopi residenziali, a piantazione di un gran numaru di piantini è a creazione di prugrammi di sensibilizazione per i studienti saria assai più operativa. da seguità per fà e soluzioni efficienti.I dirigenti mundiali anu da fà chì e cose succedenu piuttostu chè discussioni è decisioni. Duveranu impone ogni paese per implementà e misure chì pensanu.
utile.Curiosamente, decidenu di riduce u nùmeru di veiculi privati ​​nantu à e strade è ancu i so paesi pruducenu milioni di vitture per esporà in altri paesi è investenu più in a ricerca spaziale chè per fà u mondu vivu.Hè qualcosa chì deve esse pigliatu in seriu micca à a ligera.
Per abbassà i cortini, i perchè è i perchè di dissoluzioni chì ùn anu micca datu frutti sò stati messi in u focu è ancu i cambiamenti immediati chì ponu esse fatti per trasmette u globu cumu hè à a pusterità.

Tempu di Postu: Dec-15-2020